"Avd 20 Evelina sköterska"

Nu har jag jobbat i en vecka o de känns helt underbart…. Kanske andra saker som bidragit till de men de tar vi inte nu.

De känns så underbart att komma tillbaka till avdelningen o de känns som att de kanske är lite glada att ha mig tillbaka. Är så skönt att man redan kan en massa rutiner och ffa vart alla saker finns… Bara de kan ju ta en vecka att lära sig. Går inskolning med en Ida och hon är hur bra som helst. Låter mig göra allt, men finns alltid där när jag behöver henne. Jag får också öva på delegering o de är nyttigt. Känns som man börjar komma in i de mer o mer, men än så länge så är de så lugnt. Hinner tänka på vad jag håller på med under dagarna.

Kan nog våga skriva att jag faktiskt har slutat snusa… ger de iaf ett ärligt försök denna gången. Har inte snusat sedan i tisdags o de gåt ganska bra, men jag kompenserar de med kaffe ist o de kanske inte är så bra, men de är iaf bättre en snus. Även där kanske andra saker som bidragit till motivationen;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0