Sry

Vet att de var ett tag sen jag skrev, så till er som faktiskt läser, så ber jag om ursäkt. Men de har varit en hel del annat att tänka på.

Har börjat gå själv på jobbet (de var några veckor sedan). De går bra, men de är ingen dans på rosor. Inser att jag skulle vilja lärt mig liiite mer i skolan. De rent medicinskttekniska är kanske inte så svårt, men allt administrativt och allt runt omkring är inte så lätt som jag hade hoppats på. Men de ska väl komma de med. Hoppas bara kollegorna har överseende med det under tiden.


Äntligen är våren här. Den ska Popp, Tobbe och jag fira in med en kaffe på Sandgrundsudden snart. Vi införde de som en tradition förra året. Att när man kan dricka kaffe på Sandgrundsudden, då är de vår. Vi tjuvstartade med en kaffe på uteserveringen igår, men jag hade nerverna på utsidan eftersom även stans alla småfåglar hittat ut och de skulle självklart hälsa på mig. Gillar inte riktigt de.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0