Partyhelg

Har varit en kanonhelg! Fredagen spenderades först på avd 20 tillsammans med kollegorna. Sedan bar de av hem för en renovering av fröken Rundqvist, sen in till stan tillsammans med bästaste sambon för att göra ett varv på systemet och invänta hennes vänner, Ann-Charlotte och Magnus. Natten spenderades hos T eftersom de skulle vara lite fullt i våran lägenhet. Hade tänkt att se film, men får jag bara lägga mig ner så är de liksom kört sen. Filmen försvann iallafall och jag vaknade på morgonen.

Under lördagen blev de att dra en repa på stan. T skulle ha byxor att växa i. De blev så fina så fina så….. Blev en lunch på stan tillsammans med Uddevallagänget.

På kvällen bjöds de på oxfilé som kocken Magnus fixat till. Smakade underbart. Efter maten trillade vännerna in en efter en, tillslut var hela lägenheten full. Som vanligt är alltid förfesten roligast. Att man aldrig lär sig de och väljer att ha enbart förfest och sen sova… kanske ska prova de nästa gång.

Söndagen erbjöd till en början en huvudvärk som inte var av denna världen. T for iväg i grisottan. Jag valde att ligga kvar en stund till innan Anna lockade med frukost. Blev en omväg med cykeln över Herrhagen eftersom jag inte hade någon lust att cykla förbi IDOL- kön utanför Nöjes. De blev en heldag i Annas soffa och säng. Vi avverkade tre filmer och en himla massa mat, cola och annat gott.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0