Aj aj aj aj

Den som sa att de var bra med träning borde ha styk…. Var på spinning igår och avslutade sen med 30 minuter core för de ska ju vara så himla för våra ryggar. De har nu slutat med att jag har sträckt ryggen så jag kan knappt röra mig. T fick klä på mig imorse för jag kunde inte komma ner till mina fötter. Under natten har jag fått ta tag i honom för att kunna vända mig i sängen. Är så stel så de nu börjar kännas i axlar och nacke. Försöker röra mig så mycket jag kan, men de är inte lätt när jag ser stjärnor.
Detta är inte så skoj med tanke på att jag skulle ha jobbat imorgon och jag kan idag inte avgöra om de går. Var lika bra att lämna walkover så de får längre tid på sig att hitta en ersättare…. De suger verkligen måste jag säga.

Sitter ute på balkongen nu i solen tillsammans med katten, men inser att jag kommer få sitta här tills Popp kommer hem eftersom jag inte kommer kunna ta mig upp ur den låga stolen. Jag har iaf vatten så de ska nog gå bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0