Tittut

Ja... vad har hänt sen sist. Har haft ett fylleslag utan dess like tillsammans med Anna. Lärt mig Barn- hlr. Eventuellt fått en inneboende. Varit världens sämsta dejt. 

I tisdags skulle Anna laga middag till mig och en middag är ingen middag utan lite rödtjut. Vi skulle bara ta ett glas, men de blev visst en bag in box *ops*. Men de var en sån där spontan kanonfylla som bara blir så jävla kul. Har inte skrattat så hysteriskt på länge. Fick bli en taxi hem eftersom jag missade alla bussarna hem till mig.

Dagen idag började med lite plugg, men som vanligt så ballade jag ur och käkade istället en lunch på stan med Anna, Poppins och F. Shoppade ett par skor med, som jag såklart inte kan gå i, men snygga var de. Sen blev de mat på Ankan frammåt kvällningen tillsammans med Anna, C, C och J. Hur mysigt som helst och hur gott som helst.

Har haft föreläsningar under veckan som jag inte har varit på. Den kursen vi har nu suger verkligen. Skulle läsa om sjukvårdsorganisation härom dagen. Då kan de ju vara logiskt att läsa om den svenska, men ICKE vi läste om USA, Gahnas och Sri Lankas jävla organisation.... Varför??? fattar fortfarande inte.

Hoppas du är nöjd nu Anna B. Kanske inte är nytt för dig bara... Pöss 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0