Systrar på intågande

Sitter och bloggar i väntan på systrarna.... Ikväll ska de bli scecarsallad och singstar (Lånar de Linda om de går bra?)

Mötte en alkis idag när jag väntade på bussen. Så satans tragiskt eftersom han ranglade av bussen i arbetskläder. Fy vad tragiskt. Han försökte prata med mig men han var så full så jag fattade inte vad han sa. Det enda jag uppfattade var "rör inte vargen". Var väl inte direkt trevlig mot honom. Sa att han lika gärna kunde vara tyst för jag fattade ändå inte vad han sa. Han skulle hela tiden ta på en när han ville ha ens uppmärksamhet och jag uppskattade inte de ja och de sa jag till honom vänligt men bestäms första gången, men han gav sig inte och då blev jag förbannad. Men men hoppas han kom hem och fick lägga sig en stund.

Var på Ankan igår igen tillsammans med Anna och Poppis. Lika gott denna gången.

Läste i NWT ATT DE GÅR EN SERIEVÅLDTÄKTSMAN LÖS I STAN. HAN RAGGAR SINA OFFER PÅ BUSS NR 4 MOT GRUVLYCKAN. KUL. I MIN VÄSKA LIGGER DE NUMERA EN GAFFEL EFTERSOM JAG VET ATT MAN INTE FÅR BÄRA KVIV, MEN GAFFEL GÖR VÄL OCKSÅ ONT? DE PÅ BUSSEN VET IAF HUR HAN SER UT SÅ FÖRHOPPNINGSVIS HINNER DE VÄL RINGA POLISEN OM DE SER HONOM.

Kommentarer
Postat av: Linda

Det går så bra så, hoppas ni hade kul :) kram

2009-09-19 @ 14:09:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0