Systerhelg + ladies night

I fredags kom systrarna. Vi åt, drack och sjön singstar. Hade de riktigt roligt och mysigt. Fick dock inte mycket sömn eftersom katten levde rövare hela jävla natten. Hon har aldrig varit så billig.

Upp med tuppen på lördagen eftersom systrarna skulle rida islandshäst. Jag var med inne i stallet en stund men de blev lite för mycket med både hästar och fåglar på ett och samma ställe. Så jag åkte hem och städade istället. Sen när de hade töltat färdigt blev de libanesiskt från Pasha. Sen insåg vi att tiden var knapp och det var dags att börja göra iordning sig för LADIES NIGHT!!!!!!!!!!! De var de bästa jag har sett. Vilket gäng de var. Skrek mig helt hes. Höjdpunkten var Dirty Dansing- dansen med Stenmarck och Andreas Johnsson.

Rinde Pia på eftermiddagen eftersom jag visste att hon skulle på Ladies Night. Hon var påväg dit tillsammans med Lena och vi bestämde att vi skulle ses utanför innan de började. En underlig med bra känsla att träffa Lena igen. Var ju trots allt 3,5 år sedan vi pratade sist.

När de var slut letade vi taxi och for till Bmb tillsammans med Pia och Lena. Var väl inte helt dragit där kanske så vi blev inte kvar så länge. Fick bli taxi hem och där äta lite fyllesnax.

Upp med tuppen på söndagen också eftersom vi då skulle äta hotelfrukost. Gissa vem som står utanför och sträcker på sig? JO! Mikael Tornving. Min pratglada syster kan då inte låta bli att gå fram och prata. Han var galet snygg faktiskt och väldigt trevlig. Sen när vi kom in i lobbyn för att betala frukosten så kom Andreas Johnsson och alla sexiga dansare för att checka ut.... Verkligen första parkett.

Sen blev de en tripp till IKEA och jag har äntligen en hallampa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0