Jag har inte längre en katt! Jag har en tarm!

Var och rakade henne idag. Hon var sååå duktig. Gillade dock inte att sitta fast, men när hon väl började klippa så njöt hon bara. Hon spann, kisade med ögonen och slickade på henne som klippte. Känner knappt igen henne nu. Hon var så duktigt så jag köpte en present till henne.... en sovkorg. Då kanske hon kan sluta sova på mina kläder. Bussresan var nog de värta av denna dagen iaf. Den gillade hon inte alls. Men nu sover hon så gott, dock inte i sin korg.... suck!








Kommentarer
Postat av: josefine

hahahahha gud vad söt! hur mår den med det utseendet? :P

2009-09-23 @ 13:07:46
Postat av: Linda

men vad söt!

2009-09-23 @ 14:22:51
URL: http://lindali.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0