Försöker...

plugga med de går verkligen inte. Verkar vara en gemensam grej i hela min vänskapskrets just nu. Sätter mig ner med böcker och dator, men jag sitter bara liksom och tittar på dom och ingenting händer. Varför kan kunskapen inte bara hoppa in i mitt huvud??? Jag kan inte fatta hur jag har gjort förut, var de lika jobbit då? Antagligen är de väl pressen på att det är det allra sista nu som gör att allt blir lite svårare. Jag får liksom ingen ordnig på det.... lite smärta här, lite omvårdnad där, lite fatiqu hit och dit. Skulle ju pluggat en massa i helgen, men icke. Har kommit på en massa viktigt saker att göra istället. Har aldrig haft ett sånt välstädat hem som nu. Ska nog baka också, men har ingen plats i frysen. Så den som sitter vid mitt bord imorgon vid fikat, kan få en muffins.

Helgen har varit full med en massa mys med Anna, C och K. Mamma och pappa kom i fredags med en massa äpplen. Vad skulle jag göra med dom då? Jo de blev en paj som C och K com och avnjöt tillsammans med en film och vilken jävla film då.... såg inte ens klart den. Handlade om ett gäng bittra kompisar som bara var förbannade för att de inte hade ngn kar. När lördagen kom så kom även Anna. Då blev de tacos och ost *nam nam*.

För att avbryta pluggandet ännu en gång så blir de fika på stan med C....

Stackars min lilla kisse. Hon har extrema tovor i pälsen som jag verkligen inte får bort. Måste gå och få henne rakad. Hon kommer ju inte se klok ut. Nu har jag klippt henne lite i hopp om att få bort dom, men de krävs en rakapparat till de. Någon som är bra på att klippa katter?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0