Fick ett meddelande...

Kolla in den fina svenskan och alla konstiga tecken som jag inte heller fattar

"hojtar jag=))du känns speciell. gud hjälp, vad du är så vacker =)du har riktig vacker ansikte)
allt bra med dig=)?kan vi prata o lära känna varandra=))?

om det ar ok för dig så då vi kan lämna msn till varandra och prata där istället==))?
hoppas du förstår min svenska oxå=))

jag kommer inte in här ofta=)hoppas hör av dig=).
kärlek handlar inte om ålder =,bara en sak så vill att du ska veta att jag är inte ute efter bara,=)
men jag tycker om eller jag älskar kul,

men jag vill skaffa kärlek först med nån vacker tjej som du sötnos=)
då vi kan göra kul och ha rolig tillsammans,tror på mig om du ska ha kul med en person som du älskar
,
så det är jätte skillnad om du ska ha kul med en person som du inte Älskar,
jag vet faktiskt inte vad ska jag skriva mer till dig,du få gärna fråga vad du vill veta om mig ,

jag har stort hjärta för dina frågor=)jag har några frågor, vart bor du=)?
bor du ensam=)?vart kommer du ifrån?eller kanske du är svensk=)? VAD MENAR HAN MED DET?

ärlig tala jag tycker om tjej som ser ut som din ansikte=)
såna ansikte är jätte fin och gossa med vill inte säga mer om det=)m=)

så jag ber dig på en sak,att du ska vara ärlig med mig=)
jag tycker inte om när folk ljuger,eller snål eller svartsjuk=))

ärlig tala jag vill skaffa ett liv med en tjej underbart som du=)
så jag tror, har inte skrivit nåt dum till dig nu,de här sakarna kommer från mitt hjarta till ditt hjarta=)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0