Snart blir lillasyster storasyster

Hoppas min överskrifr inte misstolkas som att jag ska få en litet syskon. Mamma 65 pappa 74 så de skulle nog vara lite ovanligt.... ush

Har börjat med inbjudningarna inför examen och de ser ut som man kan få ihop 10 st. Får sålla lite eftersom man inte får ta med sig mer än 10 personer. Men de kommer bli kanon. Har kollat om de finns en festlokal man kan låna o de finns de tydligen... så bra:) Mamma lovade att hjälpa mig med maten. Kommer bli svårt att ha praktik den ena dagen, genrep nästa och examen sen. Hur ska man ha tiden att laga den maten. Poppins klarade de ju, men jag skyller på att hon är kock.

Ikväll blir de fest. Linda fyller år så nu ska de kalasas.... Avlutar med mitt nuvarande motto

"The chase is better than the catch"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0