Jag älskar mig & Lidköping

Har äntligen haft min efterlängtade Lidköpingshelg. Var ju tvungen att åka hem o fira att jag har klarat onkologin, dokumentationen och geriatriken. Mamma o pappa kom och hämtade mig och katten på torsdagen. Väl hemma så fick jag äta mitt efterlängtade Läckögrillen. Finns inga som kan grilla en krov som dom *love it*. Fredagen bestod av mamma och Evelina- tid. Vi var och handlade och sen en sväng till Kristinedal för att handla tyg till mammas julgransmatta- projekt. Sen var de bara att fara hem för att göra sig iordning inför kvällen med Anna och Helene på Krog & co. Satt hemma hos Helene och bara pratade en massa skit och de kändes som jag var 23 igen. Drach tydligen ngn rävgift för satan vad illa jag mådde. De var verkligen länge sedan jag mådde så illa, men de botade Helene med Resorb. Sen iväg till Krog & co för att se Uno Svenningsson. Han underhöll mig i ca 30 sekunder, sen orkade jag inte lyssna mer. På lördagen var de dags igen för mig och den lilla fasaden att gå ut. Denna gången tillsammans med Anna eftersom världens bästa Helene jobbade. Satt hemma och drack samma rävgift, men denna gången gick de bättre. Träffade en massa gamla polare ute och de var sjuuukt roligt. Ngn hade dock släppt stinkbomber på Harrys så de luktade bajs överallt. Idiotdansade hela kvällen. Somnade sen hemma på Annas soffa som vanligt med mobilen i handen. Dagen efter hittade jag en massa skumma sms i telefonen, men som iaf kommer att få mig att le ett bra tag framöver. JAG ÄR OEMOTSTÅNDLIG!

Nu är de snart dags att dra sig tillbaka mot K-stad. Inser nu mer och mer att jag vill flytta hem igen. Saknar alla så satans mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0