Ego girl

Nu är näst sista dagen ppå avd 20 gjord och jag funderar på att aldrig gå därifrån. Trivs verkligen där. Vill inte därifrån. Hade slutbedömning igår.... Min handledare sa att jag kunde börja jobba där im. Hon ville gärna ha mig som kollega. Hade inte väntat mig en sån bra utvärdering. Visst har mycket fallit på plats, men jag trodde kanske inte att de var så mycket. Hade iaf majoriteten "mycket god utvecklad förmåga" Hur mycket växte inte jag då? Minst 2 meter. Var nära på att börja gråta ett antal gånger. Hade med mig kaka idag när jag skulle presentera min uppsats. Var ganska många där, men vet inte om de kanske var för fikats skull kanske?

Kanske låter ego att skriva detta, men ibland måste man de och man mår bra av de... Prova de. Det är lite som Tina Törner sa att ibland måste man säga till sig själv att man är bra och det är just de jag gör nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0