Valborg & 1:a maj

Nu är vi på väg in i våren på riktigt..... älskar det. Tror att jag är en människan som mår mycket bättre på våren. Gillar när man svettas lite lagon och har solen i ögonen. Sen är det väldigt vacker med grönt gräs och gröna knoppar på träden. Man märker av att det börjar bli vår för det är så mycket människor ute på sandgrundsudden. Har sett den första badaren. Han var alkis och naken.... inte helt kul att se kanske:) Har städat balkongen nu så man kan sitta där ute och sola på förmiddagen då det är riktigt varmt. Det är så bra med förmiddagssol, ffa till sommaren då det är väldigt skönt att ha skugga på eftermiddagen.... Släppte ut Sasa på balkongen förra helgen. Det gillade hon tydligen för nu försöker hon bryta sig ut där hela tiden.... vågar knappt ha dörren öppe lite eftersom hon försöker bända upp den med tassen.

Var hos Anna igår, tillsammans med Poppins och grillade. Vi var och handlade en massa gott på ICA och sen grillades det på Annas balkong. Det var grillspett med paptika, tomat, lök, shampinjoner, kyckling, fläskkött och halumi med bacon. Till detta åt vi två olika sorters potatissallad och vitlöksbröd. Kan inte fatta hur mycket vi egentligen åt..... Alla vi var förkylda och hostiga så ist för att dricka så hyrade vi film och bäddade ner oss.... Var en perfekt valborg.

Anna var och hämtade mig idag på förmiddage så pluggade vi lite. Poppins var också med och hade med sitt eget plugg. Kan inte säga att de blev så mkt pluggat, men de kändes lite bra iaf:) Sen bar det fram till stan för att fika med Maria och Elin. Var så gott att sitta där i solen:)

Jag passade på att vila lite när jag kom hem, men de gick fan inte så bra eftersom jag hostar som en gris. fruktansvärt irriterande.

Det blev lite tacos här ikv tillsammans med Anna och Poppins. Väldigt gott blev de. Vi skulle tittat på Forest Gump, men de blev mest att jag tittade på kort...

Tänkte jag skulle göra som jag gjorde för ett tag sen..... men nu ska jag ta den första bilden i den första mappen och de vad det blir... fuck.... den bilden hade ni redan sett så det blir den andra bilden i den andra mappen ist


Det blev när jag jobbade på Arvikafestivalen sommaren 2007. Detta är publikhavet när In Flames spelade....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0