suuuuuuuuuck

Nu sitter jag här och vet inte riktigt vad jag ska göra. Borde packa eftersom jag ska hem till Lidk efter tentan, men jag kan liksom inte ta mig för någonting. Vaknade kl 6 imorse men en extrem känsla av nervositet i magen. Har ALDRIG känt såhär inför en tenta förut. Så sitter jag hela tiden och tänker att jag borde räkna lite till, men det som inte sitter nu det kommer aldrig att sitta och jag kanske bara förvirrar mig själv genom att räkna mera..... jag vet inte!!!!!!?????? Jag borde också diska, men de går liksom inte. Var iaf nere i kiosken och hämtade mina nya sandaler.... vem vet de kanske ger tur? Försöker komma på en massa saker som ger tur, men kommer inte på ngt.... kanske ska slita bort en ögonfrans och blåsa iväg.... får man inte önska sig ngt då???


Så sen bär det av till Lidköping. Jag vet inte hur jag ska få ihop allt bara. Jag MÅSTE träffa Helen och Anna för det var 100 år sedan nu, men problemet är att jag vet inte när för det är fullsmockat med planer hela helgen. Får klämma in det ikv när jag kommer hem kanske. På lördag blir de min brors sons konfirmation, sen blir det en hemlis för en viss person och sen är de natta. Sen på söndag så fyller syster år och då blir de kalas. Har kanske ett hål att träffa dem innan jag beger mig hemmåt igen.

Igår firade jag och Gustav 2 år tillsammans, genom att göra absolut ingenting. Är ju så panka + en p- bot så de blev inget romantiskt.... eller jo vi satt och mös framför en film och det är väl kanske inte varje dag vi gör det så..... Han satt inte vid datorn iaf:)

Ville också passa på att tacka för alla positiva sms och hälsningar jag har fått idag om att de ska hålla tummarna för mig på tentan. Jag blir verkligen jätteglad!!!! Det värmer i hjärtat. Tack tack tack tack!!!!!

Uppdatering: Tentan är nu gjord och jag vet nu att jag räknade fel på 0,5 ml.... glömde dra bort det.... men jag är ändå positiv för de kan fan inte kugga mig för de.... eller jo de kan de väl men då är de dumma i huvudet. Jag har gjort hela uträkningen rätt, men bara missat det lilla. Mitt svar var 0,26 och rätt svar skulle vara 0,25. Jag lever på hoppet iaf. Jag började dock storgråta när jag kom hem eftersom all spänning som har varit bara släppte. Men nu har jag sansat mig lite och nu bär det iväg till Lidköping... Bye

Kommentarer
Postat av: Linda

Har en kompis som fick godkänt trots att hon inte rundat av och de borde godkänna dig för det. Hoppas iaf för din skul!!

2009-05-16 @ 12:44:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0