Status: uppsats skickad till examinerande lärare:)

Nu är den klar ock skickad...... ÄNTLIGEN!!!!!!
Men på ngt konstigt sätt så känns de inte bra... vill bara ha ett lyckorus i hela kroppen, men det infinner sig inte. Vet inte varför??? Antagligen för att jag själv inte känner att den är kanonbra... eller självklart tycker jag att den är bra, men perfektioniskt som jag är så ville jag att den skulle vara bättre. Skulle vilja ha med mera info i resultatet, men det fanns ingen mera info att använda sig av. Sen har vi ju fått så mycket kritik hela tiden, därför känns de kanske som att vi inte kan göra ngt bra längre. Vi hade "skapa relation" som tema första gången vi lämnade in resultatet för 4- 5 veckor sedan... men då skulle vi tänka om och det gjorde vi GANSKA många gånger.... men vi landade ändå på skapa relation.... huvudkategorierna i resultatet består av att beskiva vad patienterna tolkar och känner när ssk använder sig av icke- verbal kommunikation.... Det är ganska många känslor kan jag säga och vi kunde omöjligt ha en kategori för varje tema, därför gjorde vi fria tolkningar och plockade tex in "känslan av att bli sedd" i "tillfredställelse". Är inte känslan av att bli sedd en form av tillfredställelse???? Äh vi håller tummarna och hoppas på det bästa...

I Måndags var det dags för metallica igen. Vi fick sällskap av Ume och Pernilla till Sthlm eftersom de skulle dit och kolla på en bil... Resan började med en näradödenupplevelse i bussen på vägen till Filipstad..... Fy f*n vad han körde... blev lite kräkskjuk... Sen var det fin och väldigt god middag hos Annas mormor.... Resan till storstaden gick förvånandesvärt fort och vi körde inte fel en enda gång.... även fast vi var inne i Kungens kurva och for för att hämta Linalutta. När vi kom till Globen fick alla en t- shirt som förlåt för förra gången.... ist för seek and destroy så stod de sick and destroy... haha.
Förbande var väl inte så mkt a tt ha.... tyckte att alla låtarna lät lika dant och de stod bara och flängde med håret..... Men Metallica vilken känsla.... Filmade en hel del eftersom bilder inte säger så mkt.... Jag kan ju bara de gamla låtarna, men de var verkligen inget fel på de nya heller.... jag satt bara och skakade när de körde one.... Ovanför scenen satt de några snubbar i en ställning och skötte någonting.... de måste blivit varm om deras rumpor eftersom när pyrotekniken drog igång på scen kände jag hur de brände i mitt ansikte och jag satt ganska långt bort..... Hur måste det ha kants för dem som satt precis ovanför elden.....???? Aj aj aj aj...

Det gick bra att åka hem också.... jag körde från Arboga till Karlskoga, men sen började jag se djur överallt så då var det dags för Anna att köra igen. Jag har läst ngnstans att det finns ett speciellt syndrom som gör att vissa ser djur när de blir riktigt trötta. Hjärnan skickar ut olika signaler just för att man inte ska somna och i mitt fall så är det djur.... Jag är den enda som har sett lejon på vägen tror jag och dessutom tvärnitat förden. Hahahahahha

Var och fick linser igår.... Ville egentligen ha solglasögon med styrka i med de på Synsam tyckte att det var bättre med linser.... och det är de väl kanske. Fick dagslinser för då behöver jag inte navända dem varja dag.... Hade stora problem att få ut den ena igår... de gick verkligen inte så det slutade med att Frida M fick rycka in och plocka ut den... hihi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0