Frukost på balkongen

Älskar när jag vaknar av att solen lyser mig rakt i ansiktet. Det visade 22,4 grader på balkongen så självklart intogs frukosten där idag..... Vågade till och med ta med Sasa ut... eller ja..... hon bröt sig ut själv!!!! Vet inte vad det är som är så skoj för en katt att vara där ute men tydligen är de så. Jag är bara livrädd att hon inte ska fatta att det inte går att sitta på räcket och ramla ner. Kan inte fatta hur det ska vara att ha barn eftersom jag är livrädd med bara katten.Ingen illa utsikt när man äter frukost
Denna utsikten är helt ok att äta frukost till...

Har suttit och kollar i Ellos- katalogen lite nu. Kunde inte låta bli att inhandla en turkos klänning- 104 kr, legins- 52 kr och ett par haremsbyxor- 154 kr.... Harmensbyxor är sjukt fula egentligen, men de är så himla sköna. Det var ju billigt också! Uppdatering: Blev ett par sandaler också Tyckte de var lite fina. Bra att man inte ser så mycket tår eftersom jag har världens fulaste tår... ffa min stortå som är 1,5 cm längre än de andra tårna. Där för har jag stl 40 ist för 38 på skor. Sandelerna har kostat 600 men de betalade inte jag kan jag säga, utan bara 300.... tack tack Ellos.

Har suttit och läst uppsatser i eftermiddag. Uppsatserna är bra, men det är för jävla tråkigt att läsa andras, jag vill inte ens läsa min egen.... Jag flydde genom att börja baka istället. Blev 2 olika sorter.... är stolt över mig själv.....!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0