Arg, ledsen & besviken

Idag visade sig bli en skitdag. Började ganska bra med opponeringar på Uni. Men redan där började jag bli lätt upprepad. Gur fan kan människor nästan gå till personangrepp genom att säga till en annan människa att uppsatsen är dålig?!?!?!?!?!?!?!? Vissa fick försvara sig med näbbar och klor på saker som de inte ens ska behöva försvara sig på för att det är pettitesser. Jag satt bara bredvid och lyssnade, men jag blev kränkt och det var inte ens min uppsats. Fy fan... vissa människor borde gå en kurs i social kompetens och bara sluta vara bittra!!!

Träffade en tjej i T3 som visade den tentan som de gjort i sjukdomslära II, samma som G gjorde idag. Fy fan *igen*. De sjukdommar som kom var binjurebarksinsufficiens och peritonit..... har de sjukdommarna varit med i våran studiehandledning? Hade G pluggat på dem? ICKE. Kan bara hoppas att han kunde ordbajsa ihop en massa poäng.....

Får inte G gå vidare vet jag inte vad jag gör. Vi började på universitet tillsammans, blev tillsammans på universitet och då ska vi fan avsluta det tillsammans också. Det var ju på Uni allt började mellan oss så på ngt sätt är det magiskt för mig. Ngt bra är iaf att G och jag har varit tillsammans i 2 år imorgon:) Skulle vilja ge honom hela världen, men csn tillåter inte de tyvärr.

Hur fan ska de kunna släppa in kanske 20 elever i nästa termin??? Vet inte hur de har tänkt att lösa de... Varför kan inte de personer med mindre än 1 hp efter sig få gå vidare??? Är de så att man inte klarar den så får man väl inte ta sin examen då???? Det har ju varit så förut och det blev väl inget fel på de sjuksköterskorna???? eller?????

Detta var inte slutet på denna jävulsdagen.... Gustav kom och hämtade mig på uni och vad hade vi fått då.... PARKERINGSBÖTER!!!!!!!!!!! dessutom för en jävla skitsak..... den lilla pilen som visar åt vilket håll man ska parkera åt var mitt i bilen.... så hanlva bilen stod där man inte fick parkerna, men den stod inte ivägen och det var en tydligt parkering just där. Många hade stått där innan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 
Det blev ganska många fan och !!!!!!!!!!!!!!!! i detta blogginlägg, men de får ni FAN leva med!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0