Tingeling

Sitter på Uni nu och sliter mitt slitna hår så att det blir ännumera slitet. Ingeting fungerar ju. Har inte tillräckligt med artiklar och söka nya kan man ju inte göra eftersom databasen ligger nere.



Har iaf fikat med flickorna nu och det var precis vad jag behövde. Cia hade bakat världens godaste cheesecake som smakade himmet. Tack babe.
Har nu också svart på vitt att jag inte klarade läkemedelsräkningen..... men de visste jag ju redan. Men men.... det kommer fler chanser.


Anna har varit här ikväll och hållt mig sällskap nu när Gustav är i London. En liten fågel viskade i mitt öra att Gustav hade lett de andra på lite villovägar på ca 1 timma i London. Inte så lätt att hitta där kanske. Anna och jag bakade iallafall scones.... oj oj vad gott, men nu känner jag mig som en svullen surdeg...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0