Status: Resultat klar

Nu kan vi nog nästan säga att resultatet är klart. Är bara lite pyssel och papp kvar. Men de är bara skoj att sitta och pyssla med tycker jag. Anna kom hit idag eftersom jag inte ville lämna Sasa själv hemma första dagen. Anna är sjuk så hon och katten låter lika dant *fräs fräs*. Jag satt en stund på eftermiddagen och skrev till lite till och möblerade om lite. Så vips.... från 4 sidor upp till 6 sidor. Kanske är rörigt men det märker vi imorgon när vi ska gå igenom allt igen....

Natten har gått hur bra som helst mes Sasa. Bara de att hon började leka med bollen med pinglan i så fort i släckt lampan. Hon hade inte tittat på den på hela dagen, men då helt plötsligt blev den rolig. Sen har hon sovit på våra magar, antingen min eller Gustavs. Sen låg hon där och snosade.

Hon har sin favoritplats i fönstret iaf, där har hon väl en bra utsikt.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0