Lördag

Idag är det lördag och jag är galet trött. ALL energi försvinner verkligen när man inte måste använda den i skolan. I veckan har Anna och jag suttit med de där förbannade artiklarna och det suger verkligen. Vi läser, läser och läser...... och hoppas att de artiklarna vi har till resultatet nu verkligen är bra, för vi har bara 10 st som passar in..... och då har vi inte läst dem än.....
Känns så himla bra i den gruppen vi är i. Lärarna säger också att det syns att vi alla trivs tillsammans och de känner iaf jag att vi gör.

Köpte nya träningskläder nu när jag har köpt mitt årskort. Känns lite roligare att räna då. Men jag måste verkligen köpa nya skor. De jag har nu har varit med i några år och jag får såååå ont i fötterna. Jag och Poppins var på step igår och det är det roligaste jag vet. Känner ju igen alla steg sedan sist jag stänade som mest så inger var ju nytt, bara kombinationerna. Men jag kunde verkligen inte hänga med eftersom det kändes som jag hade mjölksyra i hela fötterna. Fick stanna hela tiden och det var riktigt surt eftersom jag vet att jag kan och orkar. Kanske ska ringa till mamma och be om ett friskvårdsbidrag? Jag har inte riktigt råd att köpa skor för 600 kr.... minst.

Var och tjackade en liten katt åt syster i torsdags. Hon vill så gärna ha en perser och de är ju inte lätt att hitta till ett rimligt pris, men jag fann en i Grums och fick det fina uppdraget att åka och titta och ev välja ut en som ska få flytta till Lidköping. De var så söta!!!! Jag vill verkligen också ha en, men vi kan inte köpa en katt som kostr mer än en månads hyra. Kattanten som sålde dem hade verkligen 8 vuxna katter i en 3:a!!!! Det var luddiga katter överallt. Mrn fina var de. Det blev en röd katt till syster.


Ingen kan säga att den kissen är ful!!! Bara Gustav, men han är dum!

Har nu varit hos Ume & Pernilla och tittar på schlagern..... vilken skräll!!!! Hade ngn verkligen räknat med den vinsten???? Jag hejjade på Mumsmums, men de hjälpte ju inte direkt. Har suttit på nattbussen nu med en massa fyllisar. Hatar verkligen att åka buss sent på kvällen. För det första har alla parfymerat sig en aaaaaning för mkt och alla stinker sprit och det är inte helt bra när man har tendens till åksjuka.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0