Bodybalance

Hej hopp gummisnopp....
Har varit och tränat lite bodybalance nu på morgonen. Det är bara att konstatera att jag är snidig som ett kylskåp och har röv som en cirkushäst. Men kul var de.... tror att min kroppp hittade muskler som den inte visste fanns.
Nu ska jag iväg på arbetsintervju... blev ju inget på 21:an eftersom de inte hade några natt- tjänster kvar oh jag vägrar att slava som uska på en sådan avdelning. Så nu blir det förhoppningsvis att svepa omkring i hemtjänsten på natten... man kan ju hoppas iaf.... Försökte knåpa ihop ett personligt brev.... de är inte riktigt min grej att marknadsföra mig själv, men jag tog de som mina handledae från praktiken hade sagt. Hoppas de duger!
Har nu äntligen köpt nya träningsskor. Har redan invigt dem och det gick fan så mycket bättre denna gången.

Här kommer lite om mig själv

Jag heter
Evelina Anna Linnéa Rundqvist och kallas Eve (från kompisarna) och Lina (från systrarna). Jag fyller 27 år den 2:a augusti 2009. Stjärntecken Lejon. Jag kommer från Lidköping och bor nu i Karlstad tillsammans med Gustav. Jag vill ha 2 barn som ska heta Inez och Otto. Jag pluggar till sjuksköterska. På fritiden brukar jag sova men jag skulle även vilja hitta vetenskapliga artiklar. För att stilla mitt dåliga samvete brukar jag träna.  Jag har slutat äta pizza och börjat äta corn. Om fem år tror jag att jag jobbar som barnmorska, bor i ett litet gult hus i Molkom tillsammans med Gustav, Inez och Otto samt perserkatten Cesar. Om jag vann 5 miljoner skulle jag köpa mig ett hus och be CSN fara och flyga.  Jag skulle vilja vara bäst i världen på att snickra eller laga bilar. Jag hade velat uppfinna den färdighackade salladen i påsar. Ett pinsamt minne är min mp3 drog igång under en föreläsning och i paniken hittade jag inte stopp- knappen. Jag blir glad av Gustav, mina vänner och tända ljus. Jag blir förbannad av människor som inte tänker innan de öppnar munnen. Jag samlar på mine- glas. Saker jag är stolt över är just nu mig själv. Yrken jag kan tänka mig är snöplogskörare eller ssk.   

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0