Äntligen hemma

Här sitter vi på uni igen och försöker plugga, men våra hjärnos står helt still. När ska detta släppa och när ska vi komma in i vårat berömda stim???? Jag väntar och väntar och väntar....... men nej inget händer. Börjat tro att jag är efterbliven:) Sitter och funderar på nya sökord, men de står verkligen helt still i huvudet. En massa saker far runt i skallen, men inget vesäntligt. Jävla skit också!!!! Ska prata med väran nyvunna bib-bästis Annelie. Hon brukar få det att släppa lite för oss.

Jag uttryckte på Facebook att detta sög discosnopp. Har fått lite undran om vad detta kan vara. Här kommer svaret. Jag varnar för fula ord. Discosnopp är den doften som kommer från mannens könsorgan efter en blöt kväll på krogen. Luktar inte hallon direkt!!! Så nu vet ni att disckosnopp inte är menat i en positiv anda.

I natt kom min babe hem från London. Han had med sig världens bästa present. Världens bästa kille hade med sig värdens godaste parfym hem, Marc Jacobs Daisy. Tack Anna för det tipset. Kan lova att eftersom jag just nu sitter med dina skor på mig så kan du få låna min parfym:)


Uppdatering: Vi kom inte så himla mycket längre idag. Satt coh letade artiklar i 2 timmar utan att finna en enda. Vi börjar nu med att sammanställa resultatet så får vi ser vad de blir.

Har varit och tränar idag igen. 2 gånger på 2 dagar. Inte illa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0