Summering

Här kommer en ganska snabb sumering av veckans händelser.

Opponering/respondering: detta skojiga genomgick vi i torsdags.... gick förvänansvärt bra faktiskt. Opponerade ju på G uppsats och det var ju en sak försig. Men ganska skönt ändå med tanke på att vi känner varandra ganska väl om man säger så. Vi fick väldigt bra kritik på både opponering och responering och det var skönt för nu kan man verkligen släppa de. Ska bara göra lite små ändringar men det kan jag verkligen leva med känner jag. Detta firade vi sedan med att gå ut och äta på....

Score: Vi var 11 st från klassen som samlades för att fira sommarlov. Åt väldigt gott och billigt. Skuttade dit på kryckor som Anna lånat från akuten, men jag kan säga att det gjorde lika ont med som utan kryckor. När vi kom hem var fötterna värre än någonsin. Väldigt svullna, illröda och skitvarma.... alla tecken på en inflammation.

Examen: Min lilla Poppins tog examen igår. Var hur fint som helst och jag fick lite tårar i ögonen under talen. Man inser också att nästa gång är det förhoppningsvis min tur. Kan inte fatta att det har gått så fort. Poppins fick iaf sin brosch så nu är hon SYRRA! Är så stolt! Efter examen var det dags för mat och lite dricka hemma hos Poppins. Eftersom de flesta som var där var färdiga syrror och de sa att det inte var ngn större fara att blanda Diklo med vin så drack jag allt lite.... Vi åt väldigt gott tillsammans med Poppins familj. Vi spelade också lite spel.... sen gick Poppins och Anna ut och firade medans jag och mina fötter åkte hem tillsammans med Gustav.



Idag satt jag på balkongen och tittade på när de hade tävlingar wakeboard.... hur skoj som helst att sitta där på färsta parkett.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0