Ont idag

Låg på stranden hela dagen igår vilket resulterade i att jag ser ut som en rödbeta. Passade också på att bada i Klarälven. Var väl helt klart svalkande, men ändå badbart. Andra doppet i år *stolt*. Anna kom förbi igår så hon fick lite mat efter sin träning. Har typ ätit hårt bröd nu i tre veckor bara för att det är så tråkligt att laga mat till en person, så de var gott att få lite riktig mat.

Har sjukt ont i varenda led jag har idag. Vallar runt som en gammal tant här hemma och kan inte göra någonting. Borde duscha, men jag är inte säker på att jag kan ta mig ur badkaret så jag får vänta tills G kommer hem i eftermiddag.

Kan verkligen inte fatta vad detta är och nu börjar jag bli rädd på riktigt. De ger ju sig verkligen inte. Tänk om det är ledgångsreumatism eller ngn annan skit. Vad ska jag göra då? Jag kommer inte kunna jobba som jag vill, kanske inte skaffa barn (ingen panik med de iofs) men de kommer ju i så fall följa med mig hela livet och det vet jag inte om jag är så sugen på alls. Sitter just nu och målar Fan på väggen för jag vet inte riktigt vad jag ska ta mig till.... Orkar verkligen inte mera, vill bara INTE ha ont. Kunna gå ut och gå, göra saker utan att att behöva tänka på att det ska göra ont nu eller senare.

Skulle börjat jobba i måndags men de blev ingenting med de.... Var bara brevidgång så jag ska göra den senare i sommar ist eftersom på det stället ska jag bara jobba på i slutet av juli.

Såg att de nya schemat kommit ut... inte kul inte kuuuuuul (WoW- jocke). Mån- fre 8- 17- Så ser de ut ungefär och med tre tentor på en vecka. Känns som man kanske inte kommer bli sysslolös till hösten. Därför vill jag vara frisk så jag vet att jag kommer orka med allt detta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0