Nu får de snart bestämma sig

Doktorn från akuten ringde nyss. Odlingen de tog från min fot visade inga tecken på rosfeber.... Nu får de fan bestämma sig vad fan jag har. Jag vill bara veta nu... för något fel är det för mina fötter är inte ok. Har fått tid till lungröntgen nu i alla fall. De har ju blivit bättre men inte så bra som de borde vara efter en halv pc- kur. Fötterna äe fina så länge jag inte står på dem. Skulle börja gått bredvid på jobbet inatt men får göra de i slutet av veckan för som de ser ut nu så går verkligen inte de.

Jag sågar av mig asen och tar proteser TACK!

Kommentarer
Postat av: Linda

uh vad tråkigt att det inte blir bättre =/ Hoppas de hittar felet snart så du blir bättre.. Kram

2009-06-22 @ 20:12:57
URL: http://lindali.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0