En bra och en dålig nyhet

Vilken ska man börja med?

Jag börjar med den bra. JAG HAR FÅTT DISPANS och kommer gå in i T6:) Brevet kom idag och jag är rääääätt nöjd ska jag säga. Hade jag ej blivit beviljad hade jag blivit helt knäckt eftersom jag var helt inställd på att få det..... Har en tenta mer än alla andra, men det skiter jag i för jag tar examen i januari..... 

Den dåliga är att jag kanske har Sarkoidos, som är en form av lymfom (cancer).... Det behöver inte vara så det kanske bara är jag som målar fan på väggen, men lika bra att göra de så kanske jag inte blir så chockad sen.
 Fötterna är nu värre än någonsin. Har sjuka ödem i fötterna som färgar dem lila/blå/röda. Min fötter ser ut som de sitter på en 90- åring. Det gär så jävla ont att gå. För varje stag jag tar så känner jag vätskan skvalpa i mina fötter. Men detta trodde doktorn berodde på Diklon som jag har käkat i tre veckorn nu, så de skulle jag sluta med med en gång.... Det som var typsiak för Sarkoidos var mina svullna foleder, andningsbesvär och knölarna övanför fotlederna (Knölros)... Har iaf tagit prov nu som ska komma på torsdag och jag ska på lungröntgen... när vet dock ingen. Fick min remiss till rematologen och dit ska jag den 29 juLi.... hoppas att det går över innan dess.

Kommentarer
Postat av: Moa

Gud va kul för dig att du får fortsätta vännen! Blir ju ingen riktig examen utan dig ju ;) vem ska fixa me allt å hålla tal å grejer? ;) Men ja måste beklaga det som hänt.. Jag håller tummarna för att det inte är nåt farligt. Ha en bra sommar nu så ses vi höst!! Kramar

2009-06-16 @ 18:32:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0