Uppdatering..

Höll på att dö idag (kändes det som iaf). Jag fortsätter min packning och nu känns de som jag börjar komma ngn vart. Detta pga av att jag inte hittar ngt som jag behöver. Alla kläderna är nerpackade likaså alla köksgrejor. Så nu får jag gå naken och hungrig:) Nu väntar jag bara på bärhj'lpen och min chaufför.... värdens bästa Jenny *tack*. Har nu införskaffat mig ett ovalt soffbord (200 kr) som såsmåningom ska bli vitt, men det är ett framtida projekt. Sen har jag hittat en köksbord med 4 stolar (500 kr) somockså ska bli vitt en gång i framtiden och en vilstol i rottning (150 kr) om hon nu inte har lurat mig för jag har betalat men inte hämtat den. I love blocket!!!!

Jävla skitväder idag, hoppas de inte är så på lördag när de ska flyttas bara.....

Mådde så jävla dåligt inatt när jag jobbade. Kanske beror på att jag varken har ätit eller sovit på en vecka. Hoppas de blir bättre inatt.

 KAOS!!!!

Kommentarer
Postat av: Linda

även om det är kaos både inuti & runtomkring måste du ta hand om dig ändå. Kram!

2009-07-31 @ 08:21:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0