Snart...

... kommer livet bli bra igen och återgå till de normala. Är ju lite svårt att stressa ner när man jobbar hela nätterna och packar hela dagarna. Vill bara få iväg skiten så jag kan börja packa upp i den nya lägenheten. Var och skrev kontraktet igår så nu är den min, får flytta in på fre. På lör får jag hjälp från Anna och hennes syster + min syster m familj + FA (förhoppningsvis).

 Såhär ser de ut på gården där jag ska bo:) Grönt och fiint, inte betonggetto som jag trodde, men kommer man utanför detta så kommer man också till betonggettot!

 Sasa ska också flytta, jobbigt att packa runt henne. Skönt att jag inte är ensam. Helt galet hur en katt kan vara så bra sällskap och psykiskt stöd. Hon fattar att ngt är fel för hon är så satans fjäskig:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0