Lungröntgen

Idag var det dags att fylla på högkostnadskortet lite till. Cyklade iväg till csk för att fotografera mina lungor. Inte så kul att komma dit, totalt genomsvett för att mötas av en 22 årig norrman som säger till mig att ta av mig på överkroppen. Jag försökte med om de verkligen var nödvändigt att ta av allt, men de var de:P
Sen får man ställa sig med de bara brösten mot en platta (som iofs var ganska kall o skön) och hålla andan. Sen till en ännu mindre angemän position. Från sidan med armarna över huvudet och axlarna fram vilket resulterar i att man måste svanka lite. Kände mig som en playboy (big and beautiful) med byxor på och inget mera. Detta tog ca en minut och kostade 250 spänn de blir en ganska bra timpeng de.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0