Förvånad & förvirrad

I tisdags hände ngt som jag inte alls var beredd på, Gustav gjorde slut, via telefon (storsinnt). Jag tyckte han kunde komma hem och prata, men de orkade han inte. Ringde till Anna B så hon kom och sällskapade mig lite. Var ju lite chockad faktiskt, just då fattade jag ingeting. Ringe till Anna H och hon sa då att hon skulle komma upp och hämta mig dagen efter och här sitter jag nu i Lidköping och bloggar av mig lite.

Nu när jag väl tänker efter så var de väl kanske inte helt otippat. Vissa saker tänker man inte på förrän efteråt.

Så nu blir de till att flytta så snart som möjligt. Var och tittade på en lght redan i onsdags, men den var svindyr och konstig. Så nu på mån ska jag kolla på tre st 2:or i/på Gruvlyckan. Måste fixa en massa saker med, typ sofbord och säng. Inser att en 120 säng är nästan lika dyr som en dubbelsäng och då kan jag ju lika gärna köpa det med en gång eftersom jag ändå ska ha en tvåa. Men de bästa är att de flesta stora dyra saker i lägenheten ändå var mina så de är ju inget att bråka om och de tror jag inte vi ska göra heller. Men lägenheten är ganska stor så vi får se vad jag ska fylla ut den med. Denna gången ska jag iaf inte ha lägenheten full med en massa småskit som det är nu. Ska göra den till bara MIN!


Kommentarer
Postat av: josefine

HEJ! Jag köpte nytt soffbord igår så jag har mitt ikeasoffbord här om du vill ha ;) Det är inget fel på och det är ett sånt enkelt! :D Det finns för dig om du vill ha det! Hoppas du mår bra gumman trots allt. Ses snart! Puss å ta hand om dig

2009-07-24 @ 22:35:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0