Fest i Lidköping

har varit hemma i Lidköping för andra helgen i rad. For iväg i lördags efter att ha varit på biltema och köpt en fläkt. Håller ju på att smälta bort här hemma och vi har redan en fläkt men frågan är var. Vårat förråd ser ju ut som tredje värdskriget och jag vet inte om man tar sig in där med livet i behåll. Så de kändes som ett ganska bra beslut att köpa en ny och bra mycket större.

När vi kom till Mariestad vräkte verkligen regnet ner.... de var bara att bromsa och köra i 50 km/h. I Lidlöping rgnade det också men inte fullt så kraftigt. Väl hemma hos mor och far vankades det lite mat (som vanligt). Det var bara att trycka i sig maten för att sedan försöka pimpa sig själv lite innan festen. Är ju ingen idé att försöka göra sig själv fin eftersom man efter 3 minuter svettas bort allt smink. Sen bar det av mot Café O Bar där de blev en liten fördrink innan partyt.

Väl där var det en massa med folk både sådana man kände och inte kände. Vi fick hur god mat som helst som grabbarna hade lagat. Sen var de feeeest och jag var riktigt sugen för en gång skull. Hela vägen till Lidköping satt jag och lyssnade på en skiva från 05/06 och den innehöll en massa goa låtar. Det belv ett X antal öl, stannade som tur var i tid för jag kände att jag blev lite väl rund under fötterna.

Sen vid 2 ville inte mina fötter längre så då begav vi oss till systers lght eftersom hon är i Scotland så passade vi på att vakta den.

Vaknade såklart alldeles för tidigt ovh alldeles för bakfull. Bestämde med tjejerna att det skulle bli en pizza och de blev de. Var den godaste jag har ätit på länge. Så himla gott med sås som man inte måste hugga ur burken. Gillar verklige inte kebabsåsen här i Karlstad.

 Slussning i Sjötorp på vägen till Lidk


 Den lilla regnskuren som kom


 Denna goda tyska sak vann jag när jag lyckades med bedriften att svara ALLA fel på tipsprommenaden. Det pinsamma var att det var frågor om Niklas och Per och Gustav kom 2:a. Intressante eftersom han har kännt dem kortast tid av alla.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0