Nu är de över

Julen är (äntligen) över. De är inte lika roligt längre som när man var barn. Jag saknar den riktigt julkänslan. När jag var liten så kunde jag inte sova natten innan. Det var ett helt projekt att klä granen och ställa upp alla tomtarna. I år kunde de kvitta båda två tycker jag. Visst fasen är de mysigt att fira jul hemma i Rackeby, ffa nu när de är snö. MEN DE ÄR INTE SOM FÖRR!!!! Undrar om de kommer tillbaka???? De var iaf en bra jul tillsammmans med mamma och pappa, Anna- Lena och Beckis. Fick mina älskade Ostinidia- tallrikar så nu kanske jag har en färdig servis innan jag fyller 65. Jag och Poppins har iaf var sin tallrik.

Idag har jag bestämt att Anna H och jag ska gå ut, hon vet inte om de än bara.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0