Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa!

JAG KLARADE SLUTTENTAN!!!!!!!!!!!!

Har nog inte riktigt landat och förstått de än, men de är på god väg.... Detta innebär ju att jag SNART är färdig sjuksköterska. Man har liksom levt på att vara student, men de funkar inte länge till. JAG ÄR SNART VUXEN!! Ringde mamma med en gång och bara vrålade... sen försökte jag ringa ALLA andra, men ingen ville svara.... så de fick bli en segerdans som gick genom hela lägenheten. Hoppas ingen såg mig.

Har de segt som fan på praktiken så de blir väl bara att sitta av tiden. Har delat 2 dosetter och fikat under 2 dagar. I morse behövde jag inte komma förrän halv 10 och får alltid gå hem en timma tidigare. Har iaf en riktigt bra handledare och en hel drös med söta pensionärer. Ska ha en avd själv framöver... kommer bli spännande men inte direkt stressande. En kommun- ssk kommer stressa ihjäl sig inom Landstingen och en landsting- ssk kommer somna inom kommunen. Jag är iaf en landstings- ssk. Är så tråkigt att bara sitta och kolla på datorn och prata i telefonen. Klockan tickar ju fan baklänges. Men de är iaf ett riktigt bra boende men en underbar personal. De "gamla" som jobbat i 100 år och som borde vara bittra vid detta laget, är ändå helt underbara!

Har bakat saffransbiscotti tillsammans med Cia och Jenny idag. Var väl bland de krångligaste jag har bakat, men oj oj oj så gott de blev.

Håller just nu tummarna för SjOgren som förhoppningsvis nu håller på att klämma ut lilla Theo. Lycka till och välkommen till världen!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0