Har så satans ont i ...

RYGGEN. Kan inte sitta, ligga, gå eller stå. Vet inte vad de beror på men jag kanske har mina aningar. Men de kommer jag till senare.

Juldagen avlöpte ganska lugnt. Åkte in till Anna och vi var sedan på bio tillsammans med Ullis, Malin & Anders. Vi såg "Luftslottet som sprängdes" och de var helt klart den bästa filmen av de tre. Helt plötsligt var den slut och man hade inte hunnit fundera över om den inte skulle vara slut snart. Håller ju på att läsa boken nu, men den är som de andra två ganska seg i början. Men nu har jag genom filmen fått lite ledtrådar iaf. Sen efter filmen så hade de ju snöat en hel del så jag och Anna passade på att kana runt lite med bilen tillsammans med alla småpojkar med nytagna körkort. De var så satans mycket snö att de tog nästan 40 minuter att ta mig hem till Rackeby, en tripp som annars brukar ta 15 minuter.

På Annandagen blev de till att dra fram till stan tillsammans med Ullis, Anna och syster. Blev en hel del mellandags- shopping och såklart en fika på Söderströms. Syskonen kom också denna dagen tillsammans med barn och respektive. De var huset fullt här hemma. Men syster och jag gav oss efter ett tag eftersom vi skulle gå ut på kvällen. Förfest var det hos Anna. Kvällens bästa överraskning var att Helene kom på besök:) De var så fruktansvärt mycket folk ute, kanske kunde bero på att Scotts spelade. Jag hann dock aldrig se dem eftersom jag fick panik av allt folk och gick hem för att sova hos syster. Hon har en väldigt brannt trappa upp till sin lägenhet, samt att trappstegen är väldigt smala. När jag nästan är uppe så halkar jag i all snö och börjar åka bakåt, men jag får tag i ett trappsteg som då gör att jag inte åker ner hela vägen. Funderar på om de kan vara där jag sträckte mig i ryggen??? Var lite "trött" igår kan man säga så dagen spenderades på Annas soffa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0