God jul

Är äntligen hemma i Lidköping. Mamma och pappa kom i måndags och hämtade mig. Jag gjorde min bedside i måndags och jag klarade den galant! Var ju inte jättesvårt. Fick åka hem till en tant i distrikt och lägga om två bensår. Inte så svårt när man har ett "schema" att gå efter.

I tisdags blev de en tripp till Göteborg och Säve flygplats. Syrran skulle till Andy i South Hampton. Hon hade hela väskan full med mat. Hon var livrädd att det inte skulle smaka samma om hon köpte sakerna där så de var lika bra att ta med hemmifrån. Har hennes bil nu under veckorna tills hon kommer hem. Helt underbart att inte behöva fråga mamma och pappa hela tiden. 

Onsdagen spenderades på stan tillsammans med lilla Beccis. Alla julklappar skulle inhandlas. Hade inte köpt en enda innan. Hade de inte varit för all kö överallt så hade vi varit klara på 30 minuter. Vi var fruktansvärt effektiva. Rebecka kanske inte tyckte de var skitkul att gå på stan, men hon var så snäll så. Mutade henne med lite fika.

Sasa fick ju åka med hem. Har haft lite panik var jag ska förvara henne eftersom hon gärna inte är kompis med andra djur. Men de har fungerat bra. hon och de andra tre katterna har nosat och hälsat. De kanske inte är bästisar, men de accepterar iaf varnadra. Hunden är de lite svårare med eftersom hon järna vill leka och de vill inte Sasa. Sasa har iaf hittat en favoritsyssla och de är att sitta och titta på fåglarna utanför fönstret som äter mat. Hon satt där i tre timmar och tittade igår. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0