Tentafest....

Efter tentan igår, som förövrigt kändes bra, så gick Linda och jag en svång på stan. Blev lite lunch och sen lite shopping. Kom hem med en väska att ha till skolan och en skjorta. Har aldrig ägt en förut så de kanske var dags. Sen var de dags för höjdpunkten.... Systembolaget. Linda och jag beslutade oss för att vi helt spontant skulle bli fulla och de blev vi:) Sjöng singstar en hel del och nu måste grannarna verkligen HATA mig.
 


Var galet bakis när jag vaknade imorse kl 06,00. Varför vakna så förbannat tidigt? Jag ville bara sova bort bakfyllan, men de gick ju inte de.

Har tvättat idag... skönt att bli av med en överfull tvättkorg. Finns tretvättstugor här nere så de finns oftast tid när man kan tvätta, sen var de kanonmaskiner. En 60 tvätt tar 35 minuter (hinner de verkligen bli rent då???) Det jobbiga var att maskinerna tvättade fortare än vad de torkade. Hade ett stort torkrum som de inte alls var så mkt tork i.... så nu har jag hela lägenheten full med fuktig tvätt istället. 

Är lite stolt. Har bara snusat 5 snus idag.... bra för att vara mig eftersom jag kan snusa en hel dosa annars.

Imorgon ska jag klippa mig.... bilder kommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0