????

Offerkoftan har jag inte tagit på mig på flera dagar och jag älskar den känslan. Kan de bero på att jag börjat tycka om mig själv igen efter ganska lång tid???? Jag vill vara en person som är social, glad, omtänksam, har pondus, gillar att träffa nya människor. Den stora frågan är om jag har varit det de senaste året???? Jag kan inte svara på de, utan de kan bara mina vänner. Jag har fått höra nu att jag har blivit den jag vill vara. Den Evelina jag var för ett år sedan var inte såhär och den "nya" är mycket bättre och jag tycker om mig själv mycket bättre. Har insett att jag mår bättre i mig själv, även om det är ensamt, men tycker inte alla att det lan vara jobbigt att vara ensam ibland???

Nog med filosoferandet.... I fredads var de min efterlångtade fest och shit vad skoj vi hade de. Räknade till att vi nog var 27 personer. Fick en massa fina presenter som jag inte hade räknat med. Bästisarna kom med världens finaste tavla som de sgort själva. Är så glad eftersom de verkligen la ner en massa tankar på den, att den skulle passa just mig. Tack alla!!!! Nu är bara problemet att jag ska få upp den på väggen. Det fanns inte mkt plats att sitta på men alla var glada iaf, kanske inte grannarna.... Sasa ver med på ett hörn också. Vå åkte nästan alla buss fram. De var verkligen bara vi på bussen. Han skippade ett gäng med hållplatser ock körde oss direkt till torget. V höll ställningarna hos chauffören... Sen blev de koriander och en väldigt god drink.... försökte dansa, men jag vet inte hur man dansar till Jim Morrison???? de bästa på hela kvällen var iaf när Torsten (en hund) jockade på M ben.... M uppskattade inte detta riktigt....

Anna och jag skulle försöka se den 3D filmen ig, men de funkade fan inte på min tjock- tv.... blev bara en gul bild....

Hade mys här ikv tillsammans med Anna och C... blev sconesbak och de skulle blivit en film, men flickorna orkade inte med detta så jag fick se den själv. Män som hatar kvinnor.... Har ju läst böckerna och jag måsye säga att jag blev positivt överraskad.

Nu ska jag försöka sova och drömma sött.... jag vet om vem

Bilder säger mer än 1000 ord





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0