Drömmde...

... en massa konstiga saker inatt. Först drömde jag att jag fick cancer och började tappa allt mitt hår. Fick stora tossar i handen varja gång jag närmade mig håret. Jag ville raka av mig allt, men min mamma vägrade låta mig göra de. Denna drömmen kanske är påverkad av att jag igen börjat fundera på detta med min sarkoidos. Jag har ju trots allt cancer, även om den är godartad. Känns konstigt att veta att ngt växer på mina lungor som inte ska vara där. Att min egen kropp vänder sig emot sig själv. Sjukt skrämmade egentligen. Men än så länge är de ju under kontroll och jag och mina fötter mår bra.

Men sen kom den bästa drömmen, belv förbannad när jag vaknade, ville bara somna om igen. Jag träffade en toksnygg doktor som hette Rickhard. Vi blev störtförälskade och han sa att jag hade förändrat hans liv som en pci gör för en hjärtpatient.... hahahah. Vad sjukvårdsskadad jag är.

Idag är de dags för läkemedelsräkning igen, för vilken gång i oirdningen vet jag inte. Men denna gången provar jag en ny teknik, inte plugga innen. Den första tentan jag gör när jag pluggar innan går alltid som en dans, så jag vet inte om jag kanske bara förvirrar mig själv genom att plugga en massa innan. Vi får se hur de går.

Efter tentan så blir de lite shopping med Linda för att göra dagen lite roligare, sen kommer de bästa, TENTAFEST, som innebär att Linda och jag ska bli fulla i våran ensamhet. Har typ inte varit full på hela sommaren, så de är dags nu. Eller fyllan tillsammans med Anna hemma i Lidköping räknas ju kanske. Man kan ju hoppas att de blir samma rackartyg som då för de var ju skoj .... hihi

Imorgon ska jag på bio, får se hur de går... alltid retar de någon:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0