Det är jobbigt

att gå att handla själv. Idag släpade jag mig till Netto med cyklen. Har en form av hatkärlek till den affären. Det finns allt och ingenting. Ska man handla där får man ju räkna med att gå till ett ställe till efter, eftersom du inte kan få tag i allt du vill ha. Fick bli en tripp till Bergvik och Maxi också..... Råkade gå in på Bergqvist och där stod DOM. De skorna jag har tittat på under en längre tid och nu var de REA. Dom fick följa med mig hem *ops*. Försökte hitta en bild, men de gick inte de inte. Det är iaf svarta tygskor, ganska höga, med snörningen lite på sidan.... Skaver iaf som fan.... har fått göra en liten hobby- omläggning.

Är så stolt.... har lyckats få min porslinsblomma att blomma. Visste inte ens att de kunde de, men mamma sa att de var bra gjort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0