Av På Av På Av På Av På

Offerkoftan åker av och på under dagen, men numera under ganska korta stunder. Vet inte varför jag plågar mig själv på detta sättet. Målar upp bilder i huvudet som bara gör att jag mår ännu "mindre bra".

Mamma hämtade mig igår så var vi ute i skogen och plockade lite svamp. Jag tyckte vi hittade massor ca 3 liter, så nu har jag en massa påsar i frysen *gott gott*. Satt och pratade en hel del med mamma och hon gav de svar som bara en mamma kan göra. Var så skönt att på ngt sätt bli liten igen, mamma kramade och sa att allt skulle bli bra igen. Älskar mamma!

Kommentarer
Postat av: Linda

Behöver du nån att ventilera offerkoftan med så finns jag här. Kram

2009-08-25 @ 16:21:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0