Status: Resultat + intro KLAR

I måndags satt en snorig Anna lutande mot min axel och vad fick jag för de..... hennes snorbaciller. Så nu sitter jag här svinförkyld. De konstiga är att jag är ovanligt pigg och effektiv i huvudet, men min kropp orkar inte vara upprät. Är helt slut. Som tur är kan man ligga med datorn i knät och pyssla. Har kommit på att jag älskar att göra tabeller och figurer på datorn. Anna har stått för de effektiva skrivandet, medan jag har stått för finliret. Just nyss satte jag ihop en powerpoint till analysseminariet im. Är så stolta att vi verkligen hann klart till denna gånger, eftersom vi fick börja om för lite mera än 2 veckor sedan. Anna och Birgitta (våra handledare) trodde inte att vi skulle hinna men...... hahahahahah fick dom. Till och med introt är klart, med tratt och allt. Nu ska man bara hoppas att de vi skrivit är bra. Är beredd på att få kritik på språket, men de kan jag leva med.
Anna och jag satt och snorade ikapp igår, men vi lyckades iaf få till ett intro. Vi var så slöa så de fick bli en lunch på BK.

Katten blir bara gosigare och gosigare. Hon sov en sväng hos mig i soffan. Jag sover på soffan nu när jag är sjuk eftersom jag får PANIK när de blir för varm, eftersom febern hoppar upp och ner som en jojo. Hon trampade i vatten igår och de var tydligen inte bra eftersom hon stod på tre ben och när jag kom så torkade hon av tassen på min tröja. Hon var på upptäcksfärd igår. Klättrade på hyllorna och kröp ner i lådor.
.,fcbjfocsod.gfbleugocnmmmmmmmmmmmmmmmmm

Där kom Sasas inlägg eftersom hon älskar att gå på datorn, ffa när man sitter och skriver resultatet på uppsatsen. Inte helt uppskattat!!!!!!!!!!!!

Hon drog en liten ny upptäcksfärd idag, som resulterade i att remen på hyllan åkte ner och gick i tusen bitar.

Börjar få lite panik nu.... fick mail idag om att är man inte klar med kurserna till sommaren så får man ta ett studieuppehåll..... JAG VILL VERKLIGEN INTE!!!!!! Fy fan att se alla ta examen, utam JAG. Jag skulle inte fixa de. Jag måste verkligen sätta den där läkemedelsräkningen nästa gång. Ska plugga tills jag kräks och jag ska definitivt läsa frågorna denna gången, eftersom det var där jag föll sist. Så satans retligt kan jag säga..... jag hade ju räknat rätt, men svarat på fel sak...... jävla skit!!!!!! Jag ska verkligen kolla både två och tre gånger nästa gång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0