Söndag

Igår var det Annas 25 årsfest. Var riktigt skojigt. Var ju ett tag sedan jag festade så jag såg till att ta de riktigt lugnt. Jag tog de små glasen och drack bara halva.... typ. Det var galet god mat. Jenny (Annas syster) hade med sig lamm som var marinerat riktigt gott. Sen var de potatissallad och coscos och vanlig sallad. Var en hel del folk, men vi satt överallt där de fanns plats.


På Bmb sen var de ovanligt skoj. Stannade till och med tills de stängde och det har aldrig hänt förut. Vi spenderade typ all tid på dansgolvet.....



Efter detta äventyr var jag så sjukt trött och hade galet ont i fötterna..... och då kom ljushuvudena på att vi skulle gå på efterfest..... Jag vägrade så jag gick hem och lade mig. Johanna kom smygande hem vid halv 4 i tron om att hon inte skulle väcka mig, men icke. Jag vaknar när en myra fiser. Kl 8 kom Gustav hem efter att ha jobbat natt. Jag och Johanna var tysta fram till halv 12 sen vaknade han. Han åkte sen hem till Ume för att bygga ihop sin nya dator och sen dess har jag inte sett honom och kl är nu 21.
Jag och Johanna gick till Anna förut för att äta upp resterna. Smakade lika bra idag:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0