Roadtrip

De blev en liten oväntad roadtrip till Örebro idag. Pillan och Ume skulle kolla på en bil där och då ville man ju passa på att följa med. Pick pigga på mig under eftermiddagen så att jag skulle orka med. Men de fixade viljan ganska bra:) Det var ju inte världens roligaste väg dit, men det är inte roligare än man gör sig....
Det var väldigt vackert i Örebro. Gröna parker överallt, med en massa fina hus... mitt i stan.
Bilen visade sig inte vara så bra. Han som skulle sälja den var inte den bästa säljaren direkt kan man säga. Ställde de en fråga så kom svaret "jag vet inte"..... Innan vi åkte hem så var de ngt svin som började grilla..... jävlar vad sugen jag blev. Är snart dags att dra igång första grillningen för året. Blev iaf lite mat på McD, men de var inte riktigt samma sak:(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0