Respons

Hej hopp gummisnopp............ nu är de helg och de gillar vi ju alla.

Hade handledning idag och det gick förvånandsvärt bra. Fick ingen som helst kritik på innehållet i resultatet, det vara bara överskrifterna som inte riktigt satt där de skulle. De var så gott för alla i hela gruppen hade gjort samma "misstag". Så skönt att vi alla är på samma nivå. Så nu ska vi bara sätta oss och läsa texten igen och se vad det verkligen handlar om och efter det sätta överskrifterna. Vi ska skicka det till varandra i gruppen så får de säga vad de tycker att det handlar om.

Förkylningen börjar ge sig, men 100% bra mår jag inte. Är så satans trött på att snyta mig bara. Sasa tycker tydligen mina snortrasor är goda att nosa på (suskkatt). Hon är nog en bloggkatt tror jag eftersom hon älskar att gå över tangentbordet just när jag bloggar..... får mota bort henna allt jag kan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0