Pust, suck, stånk & stön!!!!!

Fy f'n vad jag är trött på den där uppsatsen. Jag var trött på den redan när vi skrev pm:et, men nu är det roktigt illa. Orkar inte hålla på att pyssla med texten mera. Vill bara att det ska vara klart!!!!! Anna kommer hit idag igen, så hoppas vi att vi har fått svar från Anna och Birgitta för att få veta om vi är på rätt spår.

Hade junta i söndags igen, Poppins tur denna gång och vi hade en gästspelare nämligen Camilla. Hon hade gjort världens godaste lasange, men kyckling och chevreost. Den ska jag verkligen prova på här hemma vid ett tillfälle.

Sen har jag köpt en ny dator!!!! Denna jag har nu är inte helt adekvat. Den är seg som attan och den väljer att stänga av sig lite när den vill. Litar inte alls på den nu, ffa inte när man sitter med uppsatsen. Sparar allt på ett USB för säkerhets skull. Innan den stänger av sig är den iaf snäll att spara och de är ju gulligt av den. Antingen ska jag försöka lura på syster den gamla eller så kanske man ska skänka den till katten, eftersom det är hennes favoritplats att ligga på.



Fick ett ryck igår och fick för mig att jag/vi skulle städa garederoben. Det belv en säck som skulle slängas och en som ska skänkas. Inte illa de...... men de gör lite ont att slänga saker, men har jag inte använt de på två år så kommer jag säker inte använda de på två år till så...... Det följde heller inte riktigt min tidsplan, så nu är de Gustavs kläder och säckar överallt. De blir städning på hög nivå efter träningen ikväll.
Har legat av mig lite med träningen nu efersom jag har varit sjuk och hemma i Lidköping, men nu blir de till att ta tag i det igen. Blir aerobic med Poppins ikväll:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0