Nypimpad blogg

Satt halva natten (ne inte riktigt) för att försöka få till bloggen. De var lite pyssel kan jag säga. Lite svårt att ställa in alla koderna. Råkade man göra något fel så blev allt fel..... inte lätt. Men jag tror att de blev lite "Evelinigt"

Jag har hittat ett sånt sjukt fint radhus i Skåre *vill ha vill ha villha*. Kostar inte massor och man behöve typ inte göra någonting med det. Det är en 4:a som mer eller mindre är vit överallt och en stor inglasad altan. Jag har sådana stora visioner för detta, men de kommer ju inte bli vårat iallafall. Tror inte de på banken är så sugna att låna ut en massa pengar till 2 fattiga studenter. Det kommer garanterat inte finnas ett hus i vettig prisklass när jag och Gustav väl kan köpa ett (vilket iofs kommer att dröja).

På torsdag åker jag äntligen hem till Lidköping. Mamma och pappa kommer upp och hämtar mig eftersom bussen hem var full. Tår skulle kosta uppmot 500:- eftersom jag måste byta tåg tre gånger innan jag skulle landa i Lidköping. Mamma skulle passa på att prova kläder på en gumma i Kil och sen skulle vi åka till IKEA och köpa hyllor till mammas alla sy- saker. Ska bli så gott att komma hem igen och bara VARA. Träffa Anna och Helene (om de nu inte rymmer till Strömstad) *hoppas hoppas*. Saknar mina babes rejält mycket nu kan jag säga. Har inte sett dem sen nyår och det är ett tag sedan kan man säga. Vill bara skratta och prata skit.



Skulle kolla igenom våra artiklar lite för att kolla efter bra citat, men det var inte helt lätt med tanke på att Sasa satt rakt över alla artiklar och inte alls ville flytta på sig. Efter det förflyttade hon sig till tangentbordet på datorn som nu är full med katthår. Fjantig som jag är så puttar jag ju inte bort henne heller. Ush jag har blivit en kattant:( Sitter och filar lite på diskussionen till uppsatsen, men det var inte så lätt som jag trodde. Trodde bara att de var att ordbajsa, men det är inte lätt att göra det på det akademiska språket.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0