Motion

Hej hej mina kära vänner. Sitter här och bloggar fast jag borde verkligen gå och duscha, men jag orkar verkligen inte de just nu.
Dagen började med en prommenad hem till Anna, tillsammans med Poppins och Anna. Där väntade fika i gröna gräset. Jisses vad gott de var... tills solen gick i moln. Då gick vi och köpte pizza och där var då den prommenaden förgäves (och värre blev de). Sen fick Poppins och jag på Mamma Mias kortversion med bara musiken och där satt vi sen i nästan 1 timma och sjöng Abba. Sen bjöd Anna på tårta. Tur att de blev prommenad hem, tillsammans med Gustav och Aerobic. Jag var faktiskt ganska med idag. Var iaf lite mera svettig än sist, men då stod jag ju still 80% av passet:)  Effektivt måste de ha varit  för mitt ansikte hade samma färg som den röda Corebollen:) Efter träningen var de dags att laga mat. Jag har aldrig lagat så illasmakande köttfärssås. Gick fan inte att äta. Jag fick ingen smak på den så jag kastade i en köttbuljong till och det var verkligen ingen bra idé. Det blev verkligen svinsalt. Jag åt pyttelite, sen var de bara att kasta.

Fick svar från en handledare idag. Vi fick ingen respons på resultatet, men däremot på metoden..... Den skiter vi väl i just nu, de är resultatet vi är intresserade av. Men vi ska kolla igenom det IGEN imorgon. Ska till Anna då eftersom Ume kommer hit och fixar Gustavs nya dator.

Imorgon blir det också storstäd, både inne och ute på balkongen. Eftersom Pia ibland vill ha en liten cigarett (tror jag om hon inte slutat) så kan de kanske vara kul att ha en balkong att gå ut på. Sen på fredag blir de handling eftersom just nu EKAR i kylskåpet.

Funderar på en kattlösning till balkongen. Vill verkligen inte att hon ska trilla ner, men ändå kunna gå ut. Jag funderar på en spalje, eftersom vi inte kan ha nät. Sen kanske man kan fästa något färgglatt tyll på insidan så de blir lite piffigt. Jag vet inte?????? Någon som kanske har något tips??????

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0