Inlämning nr 1

Satt hemma hos Anna idag och gjorde de sista inför inlämning nr 1. Jag kan liksom inte känna någon form av lycka.... har funderat på hela kvällen varför???? Man vet ju att majoriteten av allt jobb är gjort, men jag tror att jag är rädd för att bli totalsågad IGEN. Jag känner ju att resultatet är bättre, men nu känns de mer som metoden blev skrot eftersom vi var tvungna att lägga till lite idag. Vet fan inte hur de känns..... Vill bara klara läkemedelsräkningen nu så att jag vet att jag får fortsätta i termin 6.

Har städag idag..... både inne och ute på balkongen. Blev hur bra som helst. Passade också på att sätta upp våra vårgardiner.... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0