Fuck

De hade lagt ut reslutaten på tentan igår och jag hade såklrt inte klarat den. Den var verkligen skitssvår (säger alla) och de var den frågan jag satt med i över en timma som inte gick. Jag hade ju en aning om att det inte skulle gå, men man har ju ändå hoppet. Blev helt panikslagen igår och började gråta. Hade känts lättare att klara den denna gången eftersom nästa gång måste jag verkligen sätta den!!! Den stressen kanske gör att de blir svårare, vad vet jag. Men man kan ju hoppas att nästa blir lättare. Jag skiter i om jag får ta examen 6 månader senare men då vill jag att alla i min klass ska göra de också och jag tror inte de går med på de:) Jag vill verkligen ta examen med mina vänner!!!!

Dagen idag började inte så bra heller. Någon (katten eller Gustav) hade puttat ner mina glasögon på golvet och de trampade jag såklart på..... vilket resulterade i att skalmarna blev helt sneda. Fick gå (halvblind) till Synsam och de böjde rätt dem ganska fort. Optikern tyckte inte att de gick att fälla ihop (de tyckte dock jag) så hon beställde hem nya... tack tack. Mötte sen Elin på stan så vi, tillsammans med Ida, Cia och Carin gick en sväng på stan.

Syster är i England nu och hon har köpt en massa Dr pepper till mig:) Minst 4 liter blir de iaf *jippi*


Kommentarer
Postat av: Linda

Försök att stressa ner nästa gång du skriver tentan.. Hoppas verkligen för din skull!

2009-04-22 @ 14:30:26
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0